Helvetesdagen

är gladast i världen över att den här dagen äntligen är över. när man har haft två äckellektioner på morgonen och när man är hungrig och tror att det är lunch, nej då ska man ha en lektion till.
sen äter man. har psykologi och engelska och allt man vill efter det är att gå hem. men det går liksom inte för att då har man en lektion kvar igen.
tycker bara inte att man ska behöva gå igenom ett helvete en gång i veckan.

på musiklektionen igår var det en tjej som var frånvarande för att hon kanske skulle köpa en häst. 
Hej musikläraren. jag kanske inte kommer på lektionen idag för att jag ska köpa en häst kanske.
det var nog den sämsta ursäkten jag har hört. eller tror ni att hon skulle köpa en häst? kanske

det är jättesoft för jag behöver inte plugga någonting ikväll. så ska väl vila och bli frisk.
för att seriöst snälla jag förstår faktiskt inte. tror ärligt att jag omedvetet har gått omkring med halsfluss den senaste veckan för att såhär länge håller inte en vanlig förkylning i sig. är fortfarande hes! har fortfarande ont. feber, huvudvärk. när blir jag bra?



jag skriker i trappan för att fånga Deborahs uppmärksamhet hon vänder sig om och säger SCHHHHH!

Kommentera inlägget här :