HEJ

när jag satt på en bänk i Mjölby köpcenter efter skolan och väntade på att bussen skulle komma kom en gammal kinesgubbe fram till mig. såhär löd vår konversation:
(K får stå för kinesen och L får stå för mig)

K: heeej hej du går i skolan?
L: jaa....?
K: du går bra i skolan?
L: jaa....?
K: var bor du?
L: i Skänninge.
K: jag bor i Mjölby.
L: jahaaa.
K: jag bor ensam.....
L: det förstår jag.

sen sprang jag. trodde faktiskt ett tag att han bara var en snäll liten gubbe som ville vara omtänksam och veta om det gick bra för mig i skolan men näe. han var äcklig så därför fick han tåla en elak kommentar från mig. hoppas han förstod den bara. 

nu är det plugg framför tvn.
(nu är det tvn framför plugg.)

Kommentarer :

#1: JULIA

haha lydia han har snackat med mig också en gång :D borde vart han, jag hörde knappt va han sa :P

skriven

Kommentera inlägget här :