Creepy

när jag cyklar hem från fotbollsträningarna brukar jag ibland planera hur jag ska försvara mig om det skulle hoppa fram en våldtäktsman, mördare eller dylikt. vi har ju trots allt ett sjukt stort fängelse med massa sjuka människor från hela Sverige här i vår lilla stad.
musikprofilen kanske ska spela upp en liten konsert där förresten.............på fängelset.........................kul...............det är säkert knivar i pianot som skjuts upp i huvudet när man trycker ned pedalen....................jag vill inte.
men nä nu får jag lägga av det är faktiskt tisdag i morgon vilket innebär askort dag. slutar fem minuter i ett.

Kommentarer :

#1: Sabina

Asså Lydia, förstår du hur fantastiskt fin du är!?

Blir glad bara av att se dig!! <3

skriven
#2: Anonym

du är bezt!

skriven

Kommentera inlägget här :