Lite skit

Jag gillar

Bok?
Harry Potter

Film?
Harry Potter.. åh vad tråkig.

TV program?
Halv Åtta Hos Mig<3

Musik?
fest, piano, lugnt, allt.

Maträtt?
Köttbullar med sås, potatis och kokta morötter.

Dryck?
mineralvatten från ÖoB ÅÅÅÅÅÅH MY GAD det är så gott när man är törstig.

Skådis?
Thomas Hellberg (Gunvald i Beck) bäzt.

Person?
Pappa

Resemål?
USA.

Klädesplagg?
Tights fett värt.






vad tråkigt det blev :(

gick ut och gick i alla fall! .... eeeeehm iii eeen kvaaart kanskeeee. jag hatar min kusin.
för här klädde jag på mig två tröjor, tjock jacka, mössa, vantar, halsduk och frös inte ett skit och så kommer han med typ jeans och vårjacka och ba TJAAAAA nu går vi NEJ vad kallt det var nu går vi hem igen -.-

Kommentarer :

#1: mosingen

Gunvald i Beck heter Mikael Persbrandt. skulle barla lägga till de allt miljoner läsare . och ja är bäst på unicorn

skriven

Kommentera inlägget här :