Kom på en idé

på engelskan i morgon ska alla i klassen prata om någonting det kan vara vad som helst i tre minuter.
jag ska berätta hur man bakar en kladdkaka för ovanlighetens skull. funderar på att faktiskt baka en på riktigt också!
mvg lalalalala Klein älskar säkert kladdkakor.

seriöst. det tar ju typ bara en minut att slänga ihop en och jag har receptet installerat i huvudet.
1. ja
2. nej
fördelar: alla i klassen kommer bli hyperglada och älska mig i all evighet och jag kommer få mvg även om jag pratar skitdålig engelska för Klein kommer endast att koncentrera sig på min underbara kladdkaka.

nackdelar: vi har inga skåp, så jag kommer att få gå och bära på den PLUS böcker PLUS dator hela dagen.....
alltså kommer alla ba ÅKEJ hon bär på en kladdkaka varför?? och det kommer vara jobbigt om jag råkar tappa den eller om någon snor den.

SVARA BAJSUNGAR.

Kommentarer :

#1: Anonym

BAKA

skriven
#2: Anonym

JAAAAAAAAAAAA, lydia! :D

baka en till mig i helgen också, höhö!

skriven

Kommentera inlägget här :