HIhiHIhiHI

NEJ.
jag tappade en tallrik och blev så arg att jag gick ner hit till er, orkade inte städa utan lämnade glassplittrorna utspridda över hela golvet.

HAHAHA. nu blev jag gladare. chattar (haha fult ord) med min faster på facebook. berättade att det hade gått bra på matteprovet (hon är mattelärare och bryr sig) och fick det här svaret:

"GRATTIS du är ju bäst! FATTA det någon gång då!!!
Hahahahaha ... =)=)
Åh, vad glad jag blir... oj, nu hör jag hur Lewi sitter och fiser på toan ... hahahahaha
det var ju mindre trevligt ...
och så sitter han och öppnar brev på toan, han ska nog vara där inne länge, typiskt!
Gasmask nästa!!!"

nae haha asså jag måste nog städa upp i köket trots allt.

Kommentarer :

#1: Mortenline

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.

skriven

Kommentera inlägget här :