Fjäsko

Moa: Lydia Lydia skriv om mig i din blogg!!!

ahopp.

Moa Dahl är en trevlig tjej som jag känner ganska väl. (HAHAHAHA jag skrev trevlig. det är ju asopersonligt! srry.)
hon tror hon är bra på hästspelet och hennes mål är nog att slå mig i det tror jag. hihi men det går inte.

när vi var runt 14 "tjafsade" vi om vem som hade finast hår på bilddagboken. DU har finaste hååreeet <3
NEEEEJ du har sötnows.
neeeee för ditt är längre...

bla bla.

tror vi skrev att vi älskade varandra också. fast vi endast träffats....ja....två gånger kanske? i tio minuter.
hahahahahaha.

vi gick i samma klass i ettan. nu ses vi mest på raster, facebook och ibland på fritiden.

Kommentarer :

#1: moooooadahl

naw va söt du är bby, du är de bästa ja har, äöskar dig <3333 pussss

skriven

Kommentera inlägget här :