:P:P:P:P:P:P:P

nu har jag panik igen.
tänkte att det inte var såååå himla myckeeeet som skulle göras i skolarbete tills måndag men det är det ju. omänskligt bajsmycket.

ska sjunga på dop idag. och imorn. det var en mysig dag igår förresten. handlade lite och skrattade mycket. bäst var på Gina. Jouline har varit i provhytten i typ, tusen år och jag är sjukt trött på det. jag står och hänger med armbågen på ett bord med vikta tröjor och råkar fastna med blicken. plötsligt känner jag att någon står obehagligt nära mig. okej om hon ville ta en tröja på bordet men så nära behövde hon inte stå, tänkte jag. jag rycker till. HON rycker till och backar.
"åh neeej! jag trodde du var en skyltdocka!"
hahaha. vad ska man säga. "åh förlåt!" nej jag skratta. stilla jag måste stått. ^^ :P:P:P:P:p:p
tog fyra bilder kanske, på maten. för att det var så sjukt värdelösa tallrikar! gick inte äta.



Kommentera inlägget här :