ojdå

Anonym om försvinn: Allergi är inget att leka med.

Vid svår allergi kan reaktionen utvecklas till livshotande allergisk chock (anafylaktisk chock).

I svåra fall av matallergi kan den allergiska reaktionen skapa en livshotande reaktion kallad anafylaktisk chock eller allergisk chock. I allvarliga fall kan personen få ett blodtrycksfall som orsakar medvetslöshet och chock. Utan akut behandling kan anafylaxi leda till döden.

............jaha. synd för mig. ja som tänkte ta med mig ett äpple som mellanmål nu när jag ska til Linköping men efter att ha läst detta är jag seriöst rädd. vad ska jag göra! klarar mig inte utan äpplen.

vet att jag skrev igår att jag skulle berätta om min dröm men det blev aldrig så. fick inte röra datorn för pappa pga. någonting. drömde iaf att jag blev överkörd över ett tåg och att jag blev en avatar efteråt. skulle jättegärna vilja göra en mer utförlig recension av vad som hände men det hinner jag inte. bussen går snart.

det är skitregn och dåligt väder ute men jag och min kusin ska försöka att ha en värd dag ändå. ska försöka hitta lite kläder, skor samt kläder till min bror. för hans pengar asså. HIHI. tycker sånt är roligt. innan vi åker hem köper vi godis på hemmakväll och hyr en skräckfilm. får inte missa talang ikväll heller.

ha en kul dag.

Kommentera inlägget här :