nu vill jag dö

nae. för Skänninge är ett dåligt ställe och bussarna går aldrig när man vill och Boxholmtågen går ca en gång per halvår.
jag kommer inte in till festen. så jag är jättesur. smsade nyss Jenny och frågade om hon hade kul. hoppas hon har tråkigt för då känns det bättre för mig.

jättedålig dag. är fortfarande deppig över att Stars On Stage är över. vill inte gå till skolan.
nu fick jag sms. Jenny är inte på festen än. det innebär att jag fortfarande inte vet om det är sjukt jäkla askul där för om det är det så skjuter jag mig.
och det blir ju inte bättre av att min bror kommer ner och klagar på att mina bullar jag bakade igår är hårda.
jag vet redan att jag är misslyckad liksom.

tror seriöst jag går ut och springer. springer iväg till någon skog någonstans och sätter mig och tjuter. ibland får min hemstad mig att känna mig så ute. det är dött och inget händer. ibland älskar jag den.
fast jag har det inte sämst. en kompis till mig sitter hemma med vattenkoppor ikväll och 39 grader feber. hon är snart 18.

är glad imorn igen.

Kommentarer :

#1: Jenny

skulle också gått på feest idag.



men jag har redan dött. I win

skriven

Kommentera inlägget här :