lights will guid you home

kära ni. det är löööööööööööv på träääädeeeeeeeen!
någonting jag tänkte på när jag cyklade sjungandes hem från träningen. det är så härligt nu. fotbollen. när man känner att det går bra också. och vi har bästa tränaren så att eee.
imorn ska jag gå på franskan på typ, första gången på typ, en månad. nej men länge. vet att min lärare är asarg och att hon kommer överbomba mig men försenade ogjorda läxförhör som jag inte ens tränat på och kanske, så får jag tillbaka uppsatsen jag skrev för sju år sedan. jaja.

och vet ni! lärarkandidaten jag berättade om för ett tag sedan som gav i princip alla i klassen IG plus på provet vi hade och som bara var sjukt dålig på att lära ut har fått höra av min riktiga samhällslärare (Niklas) att han kanske borde byta jobb. lärarkandidaten frågade Niklas om han hade varit den sämsta lärarkandidaten han hade haft. Niklas säger:
ja. du kanske borde fundera på att byta jobb.

ÅH jag älskar han. klockren. verkligen ärlig.

Kommentera inlägget här :