hallå där, vart ska ni någonstans?

hej. tränar inte idag med ett klokt förstånd i ju med att min hals inte är riktigt bra än.
Clara frågar ändå alltid vad jag gör där när jag är sjuk.

åkte hem tidigare med Julia från repetitionen av Stars On Stage eftersom jag inte hade någon anledning till att vara kvar. kunde ändå inte sjunga och det var ingen ordning på allting. väl ute ur skolan och ska gå mot stadsbussen hör jag att Thomas ropar bakom ryggen på mig. typ, "hallå där, vart ska ni någonstans?!"
dålig tajming. och nästan pinsamt. men jag är så himla snabb! på att komma med bortförklaringar och dessutom få dem att låta vettiga, så jag sade att vi hade fått lov att åka hem och öva eftersom dem andra inte hade tid med oss. vet ej om han trodde mig. han skrattade i alla fall innan vi skildes åt så han blev aldrig arg.

har faktiskt gjort matteläxan. från förra veckan i och för sig men ändå.

Kommentera inlägget här :