hacka hacka hål

på bussen hem idag var det jag, ensam kungshögaelev tillsammans med tusen BT-människor.
har egentligen ingenting mer på hjärtat. jag och vincent åt nyss chokladpudding och bråkade lite om vem som skulle ta disken. vi kom fram till att det får pappa göra. vi har träning.

jo jag kom nog på en sak till. är ju allergisk mot äpplen fast brukar äta dem ändå. idag åt jag ett och dem sista två lektionen brann det i halsen på mig. nu kliar det mest men det är fortfarande jätteobehagligt.
kan man bli mer allergisk mot en sak om man fortsätter äta en sak man inte tål så bra? min fråga. kanske måste sluta i så fall.

kul låt. vad gör hackspetten när dem hackar egentligen? HÅL.
hacka hacka hål..

kom igen den är bara 43 sek. lyssna och ha samma B-humor som mig en stund i livet.

Kommentarer :

#1: Leif

Fråga en allergiläkare ang äpplen. Efter att ha kollat runt med hjälp av google så verkar det som olika äpplesorter innehåller olika mänger av proteinet som skapar irritation. Prova att skippa skalet för det är tydligen värre än resten av äpplet.

skriven
#2: a . a

haha

skriven
#3: Anonym

oj vad snällt att du kollat. jo, har också hört att man kan testa att skala äpplet. jag ska nog göra det.

skriven

Kommentera inlägget här :