godnatt

träffade en kompis till pappa när jag cyklade hem från fotbollen förut. på något vis blev det så att jag stannade och pratade med han i ca fem min. tror det inträffade eftersom jag började konversationen med att säga "vilket fint väder det är." dumhuvud. det är jag det. gillar inte att prata med vuxna jag inte känner egentligen.
men, så hade han en kartong med sig. jag frågade vad som låg i och fick veta att det var hans nya dator.
han berättar att hans nya dator innehåller ett tydligen jättebra program som man kan redigera bilder i.
jag utbrister: oj! vad fräckt!
asså. med värsta inlevelsen. det var det som gjorde att det blev en sådan konstig stämning. och bara ordet. fräckt?
OJ. VAD FRÄCKT! allt blev pinsamt och han kollade lite snett på mig. men vi skildes som okända vänner. vilken tur. 
plus att jag trillade i en backe när jag cyklade och landade bara några millimeter från en hög med hundbajs.

godnatt.

Kommentera inlägget här :