försvinn

yo blogreaders. fortfarande kli och elände i halsen. och det har spridit sig till ögon, öron, näsa, ansikte.
alltså seriööst hallåå. jag är pollenallergiker, eller allvarligt sjuk.
mer tydligt. det kliar i halsen, i ögonen, i näsan och jag nyser ganska mycket. i öronen och på ansiktet. ibland. jag lider inte utav hypokondri. och det är ingenting fel på min mentalitet. jag är frisk överallt utom halsen och uppåt.

självklart har jag läxor att ta itu med. det passar inte alls bra idag. har match senare och just nu vill jag bara inte plugga. det får jag vilja 21.00 ikväll.



där var märkeströjan ja. hur i alla dagar ska jag tvätta den utan att alla paljetter och skit går bort.

Kommentarer :

#1: Leif

Faktiskt så hör pollen- och äppel- allergi ihop. Tydligen ska de vara väldigt lika (ehm...)

Du skulle ju kunna fråga din pappa om du inte skulle kunna få en av hans allergi piller för att se om du kan bli av med irritationen?



Snygg Ed Hardy tröja förresten!

skriven
#2: Anonym

jag fick ett utav hans allergitabletter igår!!!!

har däremot inte tänkt på om det har blivit bättre eller ej.



tack;)

skriven
#3: Anonym

Allergi är inget att leka med.



Vid svår allergi kan reaktionen utvecklas till livshotande allergisk chock (anafylaktisk chock).



I svåra fall av matallergi kan den allergiska reaktionen skapa en livshotande reaktion kallad anafylaktisk chock eller allergisk chock. I allvarliga fall kan personen få ett blodtrycksfall som orsakar medvetslöshet och chock. Utan akut behandling kan anafylaxi leda till döden.

http://www.medeca.se/allergi/matallergi



http://allergi.nu/om-allergi/allergityper/fodoamnesallergi/appelallergi/



http://allergi.nu/fraga-doktorn/fodoamnesallergi/appelallergi/granatapple-allergi/



skriven

Kommentera inlägget här :