första maj

min dator råkar vara i värmland så att det är ganska svårt att höra av sig.
MEN nu är jag hos min kusin så jag tänkte informara:

att jag har haft två dansföreställningar och det har varit jättekul.
att jag har två föreställningar kvar och jag vet inte om min kropp håller.
att mitt hår, är äckligast i universums historia eftersom jag dansat mig svättig och inte duschat det sen i onsdags.
att valborg är världens mest överskattade dag. var det någon som hade kul? jag sov och åt godis för det behövde jag.
att jag just nu måste skriva två arbeten.
att imorn har jag dator igen.

jao. om man är belägen i skänninge idag eller i morgon så är dansföreställningen klockan sex idag och tre imorn. skänninge biograf.
måste också säga att det är sjukt kul att danska inför folk när nervositeten släpper och man bara kan slappna av. grym känsla. ha nu en fin dag.

Kommentera inlägget här :