ett sjukt inlägg

nu ska jag berätta.

åkte som sagt till skolan och kände redan när jag kom till skåpet hur det skulle bli en kämpig dag.
gick tre lektioner. nu har det visat sig att jag gick till skolan med 39 i feber.
HAHAHA i allt elände skrattar jag åt mig. igår spelade jag match med feber i huvudet.
när jag öppnar munnen tror jag inte att det är jag som pratar. det känns som det sitter taggar i halsen som varje gång trycks in i skinnet när man sväljer. man kan steka ägg på min panna. jag fryser när jag går uppe men är hypervarm när jag ligger under ett täcke.
halsfluss, great. virus, cancer, vet i fasen. OCH JUST DEN HÄR HELGEN. skitäckel det är både fest och match dem här dagarna jag har framför mig. dessutom har jag lite pengar som jag tänkte åka och handla för. mamma förbjuder mig att gå utanför huset. det är nästan ansträngande att flytta mina fingrar på tangentbordet.

det är lätt att skriva om sådant som är jobbigt. ser ingenting positivt i mitt liv just nu.
det var varken äppel eller pollenallergi. det var ett virus som fick mig att sluta äta äpplen.
fast jag tål dem fortfarande inte.

när jag kom hem lade jag mig direkt i soffan med jeans, smink och allt. vaknade och hade legat på samma position som när jag somnat, kändes det som i alla fall, och upptäckte hur hungrig jag var. åt men kände no flavour. verkligen noll smak. inte ens en sur flaska övertygade mina smaklökar.

ha en tanke på mig ikväll. be att jag ska bli frisk. skratta åt att jag är dum i huvudet som gick med öppen skinnjacka i blåsväder med 39 i feber. plugga. ÄT om du kan känna smak. jag måste lägga mig.

Kommentera inlägget här :