du frågar varför

redovisningen gick väl. annars var den här dagen hemsk. troligtvis pga. två timmars historialektionen klockan fyra på eftermiddagen. säger ännu en gång att det inte är mänskligt att hjärnan ska fungera vid den tiden.

har tänkt och tänkt och tänkt och undrat om jag ska åka och träna idag eller inte. INTE för att jag inte vill. men för att jag på ärlighet har så jäkla asmycket i skolan som jag inte ens börjat med. det är helt sjukt faktiskt. vet inte hur jag gör än men det lutar åt att jag åker.

fast fick nyss reda på att jag kanske ska åka och kolla synen. då går det ju inte i vilket fall. idag är mitt liv piss. om två veckor är jag lycklig igen.

Kommentarer :

#1: Reidaringelin

Good site, good idea, but, in my humble opinion, you need change design...

skriven

Kommentera inlägget här :