adam är min kusin

har en tanke. pollen. varför jag kan man undra. men min pappa har både pollenallergi och äppelallergi så varför skulle inte jag kunna ha båda i mig.

kom hem sen i alla fall. pappa åkte från linköping. fattar inte vad snäll han är ibland. väl hemma åt jag och sov. klockan fem ringde adam och sade åt mig att komma ner till han. jag gjorde det och fick en tröja. bara sådär!
svindyr. han hade beställt fel och trodde tröjan var till för manligt kön men så var det inte. och han kunde inte skicka tillbaka den sa han. hatar att ta emot saker rakt upp och ner utan anledning. blir bara pinsamt och man vet inte hur man ska tacka.

i morgon har jag prov som jag tänker inte plugga till. det får räcka med att jag kan det i väldigt hyperstora drag. jag är faktiskt allergisk idag och det kliar i halsen.



sabina i mitt hår i somras.

Kommentera inlägget här :