the haunting

hallå. kollade nyss på en skräckfilm helt själv. ansiktet 20 cm från tvn. helt öppna ögon. tuggade godis och kände inte en enda rädsla i mig.
hemskheter som sker på en tv biter inte på mig. när jag ändå håller på, varför VARFÖR går alltid personerna i filmerna upp på nätterna och tvättar ansiktet? jämt. de vaknar, hör nåt äckligt ljud, går upp in på toan, tvättar ansiktet. det är som att de måste ha något skäl till att gå upp för att filmen ska bli äcklig. laaaaaAAAmmmmeeeeee.

imorn är jag ju ledig! kommer mest dansa.

laddade min kamera idag. bilderna som fanns var typ 100 stycken på människor jag inte ens känner, och på massa äckliga saker. emil, en fin konfirmationsvän, tog min kamera i somras och fyllde den med sjukt intressanta bilder.
hur ofräscht ser inte det där ut då?

Kommentera inlägget här :