ja det var ju synd

blev förresten lite ledsen igår.

Jag, David, Adam och Sebastian satt på en pizzeria och åt. (där jag glömde mobilen ni vet, HI.) Adams mamma kommer (min moster, HI) hon tittar på Adam och David. "ni har solat idag ser jag." något sådant sade hon. sen babblade hon på om att hon typ inte tyckte om att dem solade så mycket osv.
sedan tittar hon på mig:

"jaa Lydia, det är bra att du skyddar din hud och inte solar så mycket."

a fast eeh.....jag hade ju typ solat hela dagen. det var ju det. synd att det inte syns ett jäkla skit tänkte jag.
och nu jobbar jag ju. jag förblir icke brun.

vi hade femkamp på träningen, som avslutning. jag vann och det är jag stolt över.
det är inte kväll än om man jämför med när jag brukar somna nu för tiden så ska försöka hitta på någonting.

Kommentera inlägget här :