bounce

när jag och mamma var ute och gick klockan två och det var så varmt att man led:
mamma: Lydia nu vet jag vad du ser ut som. en avatar!

eeeeeeeeeeeeh.......okej. var detta bara rent förödmjukande eller var det en komplimang? vad tycker du? jag har inte riktigt kommit på det än. 
frågade varför. "för att du har en lång hals."
men näääöö. känner att jag inte vill ha någon lång hals.

solade i min trädgård idag. i typ en kvart. förstår seriöst inte hur folk kan ligga i sina isolerade trädgårdar och svättas, lida. i flera timmar. finns inget som är tillfredsställande med den känslan. vill ha fläkt och vatten i närheten.

nu ska jag se på en skräckfilm helt själv. är det möjligt att man kan sakna att ha en pojkvän när man typ aldrig ens har haft någon och fastän man inte riktigt vet hur ett seriöst fårhållande fungerar? jag blir aldrig kär. det bara är så. någon slags störning.

Kommentarer :

#1: JennY

nu tjuter jag med ju :'( micke och molle alltså...

skriven

Kommentera inlägget här :