are like





stöööört vad gott det där vaaaar.



vit kladdkaka



after eight kladdkaka. brände tyvärr den och fick göra om.
tog inte kort på daimkladdkakan.
detta skedde alltså innan bion.





sen kom Madeleine och vi gick till busshållsplatsen. märk molnet bakom mig och skratta åt att Madde fick det över sig när hon gick till mig.




i Linköping satte vi oss i en park under ett träd och fikade. fjantade oss.







det började spöregna, vi satte oss på ett café sen såg vi filmen. mycket tråkigt blogginlägg men har inte så mycket hjärna och tid just nuve!

..........................hatar att gå hem själv på kvällarna. i bussen hem bad jag Madde 1067 gånger att hon skulle följa mig hem eftersom hon ändå kunde gå den vägen tyckte jag.




nae jag gick själv. förbi äckel typ kyrkogård och äcklig å men vattenmonster.

Kommentera inlägget här :