äcklig

är egentligen för äcklig för att skriva blogg. kom hem från träningen precis när VM började och har kollat nästan hela matchen. själv i vardagsrummet. har inte duschat än. funderar på att skita i det. ärligt talat. vem bryr sig.

hade VÄRLDENS obehagligaste dröm inatt. var på Kungshöga och alla på hela skolan anklagade mig för mord på Pauline Fridh. min egen klasskompis. har aldrig känt mig så ovärd och dålig.
mamma väckte mig vid åtta genom att typ, stampa på madrassen jag låg på i hallen. asså jag sover inte i mitt rum numera. det är så himla äckligt därinne och jag orkar aldrig städa. sover alltså hellre i hallen på en tunn madrass än i mitt eget rum.
åkte till Jouline. tränade fotboll senare på kvällen.

kanske ska sova i mitt rum ikväll ändå för vi är typ lika äckliga. mitt rum och jag.
ni får veta imorn om jag bestämde mig för att duscha och sova i hallen eller om jag sket i allt och lade mig i mitt äckliga rum. smutsig. hej.

Kommentera inlägget här :