23.46

kom nyss hem och kan ju säga att jag aldrig i mitt liv skådat ett sådant tomt Linköping som idag. menar, en lördag. brukar ju vara folk liksom.
är detta pga. att prinsessan gifte sig idag? var det så bra? har alla verkligen suttit bänkade framför tvn hela dagen? läser att det var så himla fint och ångrar nästan att jag missade det.

fast. har ändå haft en värd kväll med mina tre bästa kompisar och dessutom sett sex and the city. tog även bilder. lägger in dem imorn.
har jag sagt att jag har bakat fyra kladdkakor och tusen blåbärsrutor idag? ne men det har jag. innan Linköping. stressade som en idiot för att hinna. kalaset är i morgon.

funderar seriöst på att gå upp och äta mat. klockan är 23.46. senaste gången jag åt mat var klockan halv två idag. sedan dess har jag levt på kladdkakesmet, fika i en park, fika på ett café. är sjukt less på fika och vill ha typ, köttbullar med potatis. AH JAG DÖR. vill ha mat.

hejdå.

Kommentera inlägget här :