13.37 är klockan

då var jag ledig. har absolut noll sommarlovskänsla. första skolavslutningen jag inte gick till kyrkan och första året jag inte var finklädd ju.
det första jag gjorde när jag slutade var att gå till Kvarnen i Mjölby och sätta mig och vänta tills Lindex öppnade.
asså, det är jobbigt. kan gå på fest ikväll. vet inte hur jag kommer hem. kan göra en annan grej. vet inte hur jag kommer hem. om jag är hemma får jag en överraskning av mamma. asså, det är jobbigt. hur gör jag nu egentligen.

har i alla fall väldigt fina betyg och har haft många fina klasskompisar i årskurs ett på gymnasiet. Camilla bjöd på brända sockerkakor med grädde och jordgubbar och jag tyckte det var en fin avslutning. ändåååå. ja jo.

har fått tre sms efter varandra och min mobil ligger där uppe. antar att det är något viktigt.

Kommentera inlägget här :