stefan

det här är jättetragiskt. ibland äter jag äpplen. jag tål dem VERKLIGEN inte. förut var det bara: jag tål dem inte.
det sätter sig i ögonen. alltså, de är mer röda än vad vissa ögon kan bli när man tar kort i mörker. det kliar mellan tänderna, ibland i halsen, ändå åt jag bara ett litet hårt rött äpple som inte borde påverka mig.
men det gjorde det. så nu sitter jag här och kisar med mina fula små röda ögon.

kollade på transformers, fick ett sms från en okänd kille där det stod "hej snygging."
jaha.
hej vem? skrev jag. stefan skrev han. (STEFAN?! typ ingen heter stefan.) okej skrev jag. jag bor i norrland skrev han. JAHA DU! skrev jag. vem bryr sig skrev jag sedan.
nu vet jag inte om han försökte vara trevlig och verkligen ville ta sin tid att lära känna mig genom sitt fina sms men det förmodar jag att han inte ville. så jag var dryg och visade noll intresse och han slutade. det kanske inte är så konstigt att jag inte har pojkvän.
nu vet jag inte vart jag är på väg. det är väl ungefär detta jag har varit med om idag. jag kollade på en robotfilm, åt ett litet äpple, blev hysteriskt röd i ögonen och fick ett gulligt sms av en kille som heter stefan och som bor i norrland. och jag har absolut ingen aning om varför han har mitt nummer och hur han kan veta att jag är snygg. 



och hundvakt har jag varit. 

Kommentera inlägget här :