över

samhällsprovet är gjort.
kul. jag pluggade nästan så jag dog igår och provet innehöll fem frågor. på ett sätt skönt, på ett sätt störande.

dagens fail. jag och sofie hade lyckats sätta på oss exakt likadana kläder. vi kunde inte gå bredvid varandra eftersom det såg lite löjligt ut.
den här dagen blir lugnare. jag ska för första gången på tre dagar läsa mina dagliga bloggar. måste missat massa.
dans sex. innan ska jag äta och kolla engelskaglosorna.
HANDLAR MIN BLOGG ENDAST OM MINA LÄXOR OCH PROV?!
jag börjar tro det asså. vem vill läsa sådan här skit.

på onsdagar har vi en jätteonödig lunchrast. nästan tre timmar. efter det har vi musik. idag var alltså min första musiklektion. det första läraren sa när jag sprang in i klassrummet (försenad) var ta en stol och sätt dig i soffan och det gjorde mig förvirrad på något sätt. sedan skämde jag ut mig lite. men det tar vi en annan gång.
vi spelade gitarr och jag kunde alla frågor han ställde.             



en vit anka. den finns i äckliga skenaån, som den kallas.

Kommentarer :

#1: Bellezza

Älskar din blogg!

Brukar vara inne och läsa den kolla gärna min :)



Kram

skriven

Kommentera inlägget här :