lövsbergsvägen







det var jätteroligt att träffa alla tjejer igen. jossan räknade ut att september 09 var senaste gången vi träffades alla tillsammans.
kul att jag är en sådan glamorös fotograf! jag tog fem bilder under kvällen och alla är på mat. titta på den fjärde bilden. den röda bunken med den vita grädden. jag vispade den för hand. jag är värd ett pris.
jag tog många tabletter. pga av det höll jag mig hyfsat pigg. senare sov jag hos madeleine i boxholm. vaknade sjukt kissenödig, min hals var inget snack, och jag tror inte det fanns någon värme i rummet. när jag reste mig vändes hjärnan och det resulterade extrem huvudvärk.
jag är sjuuuuuk. jag missar inte skolan. jag måste till skolan. om jag missar helveteshistorialektionen i morgon missar jag hur mycket som helst.

nu gör jag inte så mycket. det känns att det är ett virus i mig och jag måste nog lägga mig tidigt.

Kommentarer :

#1: Ravnstine

Hope you enjoyed your visit.

skriven

Kommentera inlägget här :