light years away

inatt drömde jag att jag hade skrivit ett inlägg här där jag hade stavat engagemang med i i början. då fick jag panik och skulle in och ändra men någon hade bytt lösenord och massor av människor hade kommenterat hur dålig jag var på stavning.
plötsligt! var jag utanför farmors hus i ett snöoväder och en ren höll på att stånga mig rätt i magen. dramatiskt byte där emellan den dåliga stavningen och den stångande renen. sedan vaknade jag. klockan nio. jag vaknar jämt tidigt och fast jag skulle kunna somna om gör jag det inte.

jag åt frukost och kollade på AFV tillsammans med pappa som skrattade halsen av sig och jag skrattade åt att han skrattade.





igår. flaskorna blev mycket kallare i snön. det var mysigt och så å andra sidan har jag aldrig känt mig ofräschare. elva personer satt i samma rum utan luft från tio på morgonen till elva på kvällen.

Kommentera inlägget här :