känns inte bra

jag är off. så himla off och dålig är jag att jag inte ens vågar skriva om det.
träning blev det aldrig. jag fick feber.

har tänkt lite på historiaprovet med. vet ju att jag har det den här veckan men inte vilken dag.
tänk om det är imorn! o m g då är jag död.

nu när jag inte kunde åka och träna grovstädade jag mitt rum istället. vet inte var den styrkan kom ifrån asså. men jag har hittat så sjukt mycket saker jag inte sett på jättelänge.
typ 20 stycken alla hjärtans dag-kort från jenny, madde, sofie, my, josefin och jag hade till och med skrivit ett till mig själv.
stod bland annat att "lydia du är bäst you and me forever and ever!"
och tidningar. tidningar hittade jag. som jag hade gjort själv. jag hade skrivit en artikel om hur man skulle sminka sig för att se ut som en supermodell.
det stod:
ta ögonskugga bara på ögonlocken!!!
tre utropstecken hade jag gjort. tydligen väldigt viktigt att bara ta ögonskugga på ögonlocken. det fattar man ju inte liksom.
läppstiftet kan du ta lite som du vill.
även så stod det. bra beskrivning.

blev fetaste inlägget men det är allt ni får idag.


Kommentera inlägget här :