jag har en dator!

är inne på min kusins dator. han är typ åtta.

vart jag än går finns det ingen teckning på min mobil. imorse åkte vi till ett köpcentrum där hälften av alla människor var norskar. DÄR kunde jag ringa. jag kan ju inte åka dit hela tiden.
påtal om köpcentret var det jättelustiga människor där. en kvinna med massa vax och smink var utklädd till en man och försökte se ut som 16 och tittade på mig som om jag vore något ätbart. en tjej i ungefär samma ålder som mig gick omkring och rapade högt och trodde hon var cool men det var bara äckligt. 

just nu äter jag glass och tittar på flickan som lekte med elden. ute är det minus 20.
vi åker hem imorgon och det kanske låter konstigt att man kan längta så mycket som jag gör hem till skänninge men det gör jag. älska skänninge ibland. 

/lydiaaaa 
 

Kommentarer :

#1: Jouline

Jag tycker om flickan som rapar, mabye my soulmate?

skriven
#2: Totte

Försökte förstå under en lång tid med att det inte fanns nån teckning på din mobil. Jag föreställde mig att inte en enda unge hade ritat din mobil. Sen förstod jag. =) Hoppas allt är bra.

Det är täckning btw. Ä. <3

skriven
#3: sofia ♥

hej, vilken fin blogg du har :D

skriven

Kommentera inlägget här :