hur ska jag formulera detta

vet inte om det är för att det är så kallt ute nu eller om det är fel på våra element men inatt har jag frusit så jäääkla asmassor. faktiskt.
när jag vaknade rusade jag därför hysteriskt upp, in till mitt rum och tog på mig mössa, tofflor, byxor och tröja över tröjan jag redan hade.
sedan åt jag. en kiwi och en banan och fil med flingor. duschade men blev arg för att mitt hår blev elektriskt efter att jag fönat det. jag fortsatte aldrig med att fixa mig efter det.
känner mig därför ganska ohyfsad nu när jag sitter här i trosor och linne. jag har slarvat bort en lördag har jag.
och roligare än såhär blir det inte. alla mina kompisar är med pojkvänner och jouline kommer sen. det får liksom räcka och scary movie går på tvn halv tio. jag har träning imorn.



det här är typ i åttan. när madde fortfarande var målvakt och tor var min tränare.

Kommentarer :

#1: Anonym

och emma davidzon hade fult brunt hår (Y)

skriven

Kommentera inlägget här :