fruktansvärt

jag var sjukt värdelös igår. jag bakade en kladdkaka på dubbel sats som blev hur misslyckad som helst.
de flesta skulle nog mest bara skrattat åt det. men inte jag. jag kände mig som världens sämsta människa och kunde, om jag hade velat, börjat gråta. jag skrek och tjurade i en timme. jag fick panik när en kaka svämmade över.



nu känner jag mig bara larvig.





omeletten och chokladen blev bra.

idag vaknade jag med 39 i feber. åkte ner till affären och köpte frukt till fruktsalladen ikväll. det är s v i n k a l l t. jag klarar inte av det. kyla är min största fasa. mina varmaste skor är ett par tennisskor.
om circus en timme åker alla tjejer till linköping. alla åker i jeans utom jag. de får vara glada att jag över huvud taget pallrar mig iväg till linköping i mitt tillstånd.

Kommentera inlägget här :