det är ju gott

vet inte vad det har varit med lärarna den här veckan. allt har varit slappt och idag fick vi sluta tjugo över elva.
fast inte jag. jag hade ju muntligt prov med martin tjugo i ett. fick mvg-

gick ner till stan och tog en buss hem därifrån. eftersom jag kom hem tidigare idag än vad jag brukar fick jag värsta baklusten. jag bakade en kladdkaka. den här veckan har jag bakat tre kladdkakor. alla har tagit slut. och nu kan jag receptet utantill.
jag orkar nog inte oroa mig inför energiprovet. det är tusen saker jag borde ha i huvudet nu men som jag absolut inte har en aning om vad det är. och så är det franskan. sen är det helg.



det här är en väldigt gammal bild på madeleine öhman hemma hos tanja. jenny sitter där bredvid.

den här veckan har jag lagt mig innan halv tio varenda daaag! jag tror det hjälper. för jag somnar och jag brukar inte somna. inte förrän efter tolv.

Kommentarer :

#1: Anonym

Fiin blogg :) hoppas allt e bra!? Följa varann Bloglovin?



Fabulous<3

skriven

Kommentera inlägget här :