dacke

det är samling om en timme.
jag vet inte vad jag tycker. jag gillar ryd. det är stora planer och man halkar inte och det känns mer på riktigt. att spela i idrottshallar gör mig sämre. 
mina skor har slutat att fungera efter ett x antal år och det går inget vidare att spela med dem. ska vara ärlig, hoppas det inte är mycket folk. jag blir alltid så nervös.

vi åkte pulka idag. på idrotten. franskaläxan var inget emot vad jag trodde att den skulle vara. inte stavningsprovet på svenskan heller. om jag får alla rätt klassar jag mig själv hädanefter som ett spellfreak.

nu lägger jag ner skolan ett par dagar. har aldrig pluggat så mycket som de senaste dagarna.
och på matten! idag. seriöst. det är sjukt vad smart jag är på mattelektionerna. om vi ska hinna 16 uppgifter hinner jag 36 medan alla andra stönar och inte fattar ett skit.
måste äta innan och så, och börja tagga. måste upp med min inställning och börja peppa. jag älskar ju fotboll.


Kommentera inlägget här :