crime

jag fattar inte. jag får kommentarer ibland och det enda som står är hej! har du haft en bra dag? fin blogg :)
1. vet aldrig vem personen är och tror inte ens den bryr sig egentligen om jag har haft en bra dag. nej.
2. min blogg är ful. så fruktansvärt ful, och oproffsig. i alla lägen. iaf nu. 

igår hade jag en ganska bra dag. jag gjorde energiprovet och franskaläxan, dansade och kollade på the ringer när jag kom hem.
idag ska jag laga mat till hela min familj. plus efterrätt. vet inte varför jag fick den lusten. det kanske beror på min höga kunnighet om mat. jag kan faktiskt!
mamma ska gå och mata fåglarna nu. hon säger:
"jag slänger inte gammalt bröd, jag giver det åt fåglarna efter en sådan här kall vinter."
å så fint.



det här måste ha varit ett utav de jobbigaste sakerna som hänt i mitt liv. jag har en video också som jag kan lägga ut någon gång.
MIN GODA SÅS. den förstördes ca fem min innan tabita skulle komma och bli överraskad över pastasalladen vi hade gjort.

Kommentarer :

#1: juuuulia

haha klaantlydde :D

det var kul

skriven
#2: Matilda

hej, jätte fin blogg ! ;D

skriven

Kommentera inlägget här :