boxholm

halv sju imorse får jag en springande hund på mig IGEN.
1. klockan var halv sju. det är way to early.
2. hon hade varit ute och hon har sååå mycket päls så hon blir väldigt blöt, kall och torkar gärna av sig på människor. typ mig.
blev såklart klarvaken och låg och surade i sängen ett tag innan jag gick upp och gjorde frukost.

några problem har uppstått och jag kan inte åka till lkpg. det hade jag redan i baktanken igår men jag ska iaf till mjölby. finns mer där än här.
måste också hinna hem tidigt om jag ska klippa mig.

igår.
jag hade på mig mina jättetunna skor. mina vita adidas tennisskor och jag frös så himla mycket. väl framme hos madde var mina fötter två isklumpar. de hade inte ens tinat efter en timma.
vi åt tacos, chips, gurka och dipp och apelsiner.
madde har en jätteläskig puma på sitt rum som man jämt blir rädd för!



världens sämsta bild tagen i världens sämsta ljus. man ser tyvärr inte de hemska ögonen.



när vi hade lärt känna honom berättade han att han inte vaccinerat sig emot svininfluensan än.
det har inte jag heller förresten!



efter ett tag slingade madde håret och efter det lekte vi kurragömma.
sen kom pappa och vi åkte hem.

Kommentera inlägget här :