tredje

hej hej. vilken onödig dag, för mig.
skolan varade i två timmar. av den här tiden bestod en halvtimme utav volleyboll. jag åkte hem vid tolv precis som alla andra.
vi vann nästan alla våra volleybollmatcher. alla utom en. philip stukade foten. det gjorde inte ont på mina armar. albin tyckte jag var skitgrym!
när jag kom hem gick jag direkt till mamma i butiken för att få mat. när vi satt där i lugn och ro ser vi plötsligt ett gigantiskt snöras ifrån kyrktaket. exakt där jag hade gått tre minuter innan. det var nära. sedan kom det ytterligare tre till.




det jag bakade igår. nu säger mamma att jag inte får baka på ett tag för frysen är full.

ikväll är det min första uteträning. jag måste ta det jättelugnt och verkligen inte springa mer än vad jag orkar och förmår. har fortfarande ont i halsen men ingen feber och då borde jag kunna springa lite.

Kommentera inlägget här :