oiwfjv l

senaste tiden har jag varit en väldigt dålig bloggare. bara ett inlägg per dag och hur intressant har det varit att läsa liksom. i'm a nobody och jag får inte ut ett skit på det här. 
jag kanske har blivit en helt annan person. numera är det sällan jag råkar ut för saker. pappa har blivit tråkigare. i och för sig så vet han att allt han gör kommer ut i min blogg. det kanske är därför han vägrar vara galen inför mig. eller så börjar han bli gammal. men det händer inget roligt längre. det måste hända intressanta saker. jag måste bli rolig. lika rolig som jag är i verkligheten. jag har inte riktigt förmågan att föra över min roliga personlighet genom massa text.

nu tänker jag berätta att jag gjort ekonomiläxan hur tråkigt det än är för er att veta. måste börja leta efter mina fotbollsskor som jag inte sett sedan november.  

Kommentera inlägget här :