mhm

nu är det ångest. hatar mig själv över att jag inte ens läst historian. gillar inte att det ska bli kallt igen. nu när jag kunde känna vår i luften och lukt av jord och asfalt och se all droppande snö från taken.
att skolan börjar.
men det är snart påsklov.
och någon gång blir det varmare. allt jag vill ha är torra vägar och blå himmel och min skinnjacka. då blir plötsligt allt bättre.
jag vill kunna träna fotboll utan att frysa. jag vill vara bra på fotboll. just nu suger jag pga noll kondition.
och hallå. min blogg? vågar inte ens kolla min statistik längre med rädsla över att den kommer visa noll. det måste bli ordning här.

imorn blir det såhär:
skola. vi skiter i provet. jag kommer hem vid fem och har dans sex och det ska bli jättekul.

Kommentarer :

#1: jen

kvart över fem ska vi ju träffas :P hörde inte tabita av sig?

skriven

Kommentera inlägget här :