ig

en helt okej dag. kort, inte så jobbiga lektioner och jag fick skjuts hem av linus. flyyyt. fast nej. vi hade oförberett engelskaprov på morgonen och jag tyckte att det var lite svårt. blev sjukt stressad när andree lämnade klassrummet efter tio min. då var jag klar med en halv uppgift.
för första gången i mitt liv tror jag, är jag klar med nästan en hel franska-läxa på en tisdag. det känns faktiskt bra. läste någonstans i morse i någon tidning att man mår 25 procent bättre om man har alla uppgifter klara i tid. jag har en klar. mår redan bättre.

ikväll ska jag baka scones med saffran i. mamma och jag ska träna på en sång. hon har nämligen erbjudit mig att följa med henne på vissa sångjobb hon får. då tjänar jag lite pengar varje gång plus att jag älskar att sjunga. det är dop om ett par veckor och vi ska sjunga the prayer. jag och mamma! någon måste filma.



pappa svettas när han går ut och går.

i morgon är det volleybollturnering i skolan. jag är skill på volleyboll. vet inte om jag har nämnt att jag vann en turnering i somras i ett lag med nästan bara killar. fast det gör så himla ont.

Kommentera inlägget här :