älska lov

tidigare idag:
jag: mammaaaaa! vad är det här är det bröd du ska mata fåglarna med elle?
vincent kommer in i köket.
han: det är bullarna jag bakade på hemkunskapen....

ikväll har det bekräftats att isak alltid trott att dalarna är ett land. och han kallar mig trög som inte visste vilket år dalai lama dog
det har varit lite familjekväll och sådär. det passar nu när farmor är här. melodifestivalen och skidor. väldigt överskattade program men vad gör man inte. jag har feber och ont i halsen också och jag tror att antingen är det jenny, eller så är det mamma som har smittat mig.



fett frän bild.

just deeeeeet vi spelade in förut. en sång jag och mamma, med min hals och allt men det var kul faktiskt.
och jag får ju inte missa att skriva om snön. jag är ju inte efter. har vistats ute två gånger idag och det var ganska hemskt. speciellt eftersom jag vägrar använda mina stövlar och alltid tar tennisskorna.
den globala uppvärmningen kanske vänder och istället blir hela jorden som i "the day after tomorrow."

vi ses och hörs.

Kommentera inlägget här :