Tack








Fellan blev superduperasjätteskitglad över att hon hittade momsen på godiskvittot.
FÖRETAAAGSEKONOMI YEEEAAAAH not.





rosa Jenny rosa stol.








we are Hemmakvällmembers





MIN FAVORITNALLE hihi.
den brukade alltid sitta i sängen. men en dag satte jag han i lampan med en strumpa på huvudet. (tyvärr hade någon tagit bort den..)
när Jennys mamma kom hem den dagen sade hon: har Lydia varit här nu igen???






lite senare skulle jag åka buss hem. den var 23 minuter försenad och det är lång tid när man är ensam och det är mörkt och läskigt och kallt.




gick och letade lite under tiden:



den kom tillslut. ringde hem och sa att jag var på väg. Pappa insisterade att möta mig vid torget.
jag kom dit. hittade honom inte. blev sur.
hörde en vissling:



jaha där satt du....

"ville testa om jag fick plats där under... och sen var jag lite rädd för att det skulle komma någon läskig typ under tiden jag väntade och då hade jag i alla fall ett gömställe."

Kommentarer :

#1: linn

HAHA så jävla skön pappa du har lydia!

skriven
#2: Jenny

hahahah alltså jag orkar inte med det här.. din pappa är för bra

skriven

Kommentera inlägget här :