Lite 2010

snart nytt år. har 2010 varit ens? snabbaste året i mitt liv bergis.

orkar inte skriva någon årsredovisning. möjligtvis några bilder samt höjdpunkter.

fixelifixxxx är det idag. är inte ens orolig för att inte allting är planerat.

men vi kör väääääl.



kommer ihåg att jag inledde året i Värmland. tillsammans med familjen och farmor. var på någon randomfest. blandade åldrar.
hade tråkigt och längtade hem.

Vincent var en liten plutt.






Stockholm med dansgänget var asvärt. såg BOUNCE, deras sista föreställning. så. himla. bra.
åt, pratade, lekte, SKRATT, sjöng högt mitt i stan.



bästa bakverk 2010. borde fått pris.




trojangänget förenades ett par gånger. såg bio. övernattning hos Jossan.
Jenny var blondie.



här är min och Julias mat efter sista föreställningen av Stars On Stage.
det var jättekul. fick så sjukt mycket cred och fina kommentarer efteråt.




släkten drog till Öland. första veckan var jag i depression. TYP.
hade hängt sjukt mycket med David och Adam innan. saknade dem.

hade i alla fall tur med vädret. sol och 30 varje dag. förutom sista veckan då det blev extrem översvämning i heeeeeela förtältet. många ägodelar förstördes den dagen. bland annat min bok och jag blev ledsen. HAHAHA skit i den vad kul det är nu. 

strandpromenader med Jouline sent på nätterna. glass i stora lass. samma mat varje dag. fotboll och alla killar tyckte jag var bäst. volleyboll<<<<<333333

åkte på Vincents, Joulines och Isaks konfirmation. fick återfall.
grät hysteriskt när jag träffade dem.






Vincent hade växt och nådde samma längd som jag.

träffade gamla konfirmationskompisar.



började ta sångjobb. ä.l.s.k.a.



fyllde 17 senast av alla.
2010 har nog varit bästa året om jag tänker skola. bra betyg. har faktiskt börjat att gilla franska. lite.



firade finaste julen hos mormor. insåg ännu en gång hur mycket jag älskar min släkt.

jäklar vad jag race:ade!
tog typ tio min.

HÖRSSSSSSSSSSSSS.


Kommentera inlägget här :