So hard for you to leave her

klassen ska till Göteborg i morgon. ska bli kul faktiskt. mest för att vi missar en torsdag i skolan. bezt (Y)(:D)

DÖR lite med, på mobilen jag har nu. mellanslagsknappen när man ska skriva sms är knapp nummer 1. raderarknappen sitter någonstans åt vänster och jag är van vid att den sitter åt höger. skärmen är en cm.
fast den väger typ inget och den är snabbare än min förra.
ska få en ny.

på min gamla (som ändå var ganska ny) funkade varken kameran, ljudet samt ett par knappar. den stängdes jämt av. det gick inte att gå in på inkorgen. ibland gick det inte ens att ringa <--- liksom själva grejen med en mobil.
så jag längtar.

känns som om jag inte behöver plugga idag. Birgitta har föreslagit att vi ska räkna matte en timme per dag fram till det nationella provet för att vara riktigt säkra på att vi kommer klara det.
eeeeeeeeeeee oj då.

funderar på om jag ska välja franska steg 5 istället för matte c.


Kommentarer :

#1: aaaaaadam

vad ska ni göra i gbg och när kmr ni hem ? :)

skriven
#2: Anonym

vi ska åka till något företag och sen har vi fri tid på stan ett tag och sen ska vi på teater :)

två på natten ungefär.

skriven

Kommentera inlägget här :