JAG ÄR BÄST

värt att skriva om gårdagen:
Pappa kom hem med en ny dusch! den är rolig och cool för att man kan välja mellan typ fem olika strålar fast den väger ca 10 kg.
DAH JAG DOG. kommer bli starkaste någonsin i vänsterarmen.

värt att skriva om natten:
igår bestämde jag och Sofie att vi skulle ta en tidigare buss idag fastän vi har sovmorgon eftersom vi behöver öva på vår redovisning om vårt fadderföretag.
jag somnade halv tio. vaknade av att Sofie ringde. jag var trött och trög men minns att hon sade någonting om att jag absolut inte fick missa den tidiga bussen.  
så jag gick upp. klädde på mig, åt frukost, (trodde jag.) klockan var olyckligtvis 00.13 någonting.
och så var min natt förstörd.

plus att min mobil inte längre är funktionär. går omkring med den här:

Kommentera inlägget här :