Idag var det kul att skriva blogg

det här köpte jag efter skolan: gifflar, kladdkaka, sportlunch, godis och frukt.

det här finns kvar: godispåsen och frukten.

mitt och Vincents fel. allt var egentligen tänkt som matsäck till bussresan.

det här är kul:
- när jag säger något som jag kanske ha råkat skriva i bloggen och alla tjejer i klassen ba men a jag vet det läste jag på din blogg! hiha. jag känner mig känd då.
- när Vincent skrattar åt mig eller när vi skrattar tillsammans för det händer inte så ofta.  
- när Luan snubblade och slog i knät två gånger under hans redovisning idag HAHAHAHAHAHA.
- när Adam började skratta mitt i en mening när han redovisade.
- när Jakob inte kunde sluta skratta, försökte att inte visa det och Agneta pekade på Elisabeth och gav han bitchblicken.
- när Filip skrattar åt mig för jag är rolig.
- när Tindra fortfarande kissar på sig när hon ser mig för att hon blir så glad! (hund.)

Kommentera inlägget här :