För jag pluggar inte ändå

inte alls kul är det här. men men men MEN.

jag vill inte sluta skolan för att:

1. jag älskar min klass.
2. trots prov och läxor har man ju ändå kul varje dag. skrattar busar leker tjafsar klagar snackar skit har det bra.
3. jag vill inte hamna på mc eller ica som många utav dagens ungdomar gör, men vet att jag varken kommer orka börja på universitet eller vara bäst och söka bästa jobbet.
4. man tänker ba att YEZ NU HAR JAG ÄNLITGEN TAGIT STUDENDEN nu ska jag flytta och skaffa ett fett bra liv. men så blir det inte så. för man orkar inte. man blir kvar där man är. 
5. man kommer att behöva betala räkningar och tänka på pengar.

jag vill sluta skolan för att:

1. slippa plugga. (NEHEEEEEE?) jo. tänk att bara komma hem och känna, jag behöver inte göra ett skit nu. 
2. flytta hemifrån kanske. fest.
3. upptäcka världen. fixa ett randomjobb och sedan dra utomlands med mina vänner.
4. åh vad kul att starta eget. en liten dröm jag har. typ café där allt är hembakat. mys.

Kommentera inlägget här :