Asså shiiit

Jenny ringde och det var ett underhållande samtal.

hon skulle baka kladdkaka (jag har förresten bakat jättestora bullar som jag kan visa kort på sen!!!) men hade bara ett ägg. behövde två så hon gick till grannen för att fråga om hon kunde få låna ett.
HAHAHAH asså okeeey 1: vem går och frågar om ETT ägg. hej kan jag få ett ägg?

på Jenny lät det som att hon hade kämpat musten ur sig när hon äntligen kom hem igen efter att ha lånat det där ENDA ägget som hon ENDAST behövde. inget hellre ville hon nu än att sätta igång och hon var superpepp och stolt över sig själv.

...men så hade hennes mamma kokat det andra ägget hon redan hade från början.

haha ONÖDIG INSATS. och mycket kul att hon ringde mig bara för att berätta om ägghändelsen.
därför älskar jag dig.

imorn får jag reda på tvåtimmarsfranskaprovet. och slutar typ elva! YeY. jA sen är det träning och sen kanske jag sover i Mjölby.

Kommentera inlägget här :